וובר טורס

חופשת פסח כשרה בחו"ל

מחפשים חופשת פסח כשרה בחו"ל? אנו ב"וובר טורס" מציעים מגוון רחב של חופשות פסח באירופה ויעדים נוספים. 

 

חופשת פסח כשרה בחו"ל

כל אדם דתי או שומר מסורת מכיר את החששות והמורכבויות שכרוכות בטיול לחו"ל. במיוחד במדינות אירופה, קשה מאוד להשיג מזון כשר בסופרים, או במסעדות. המבחר מצומצם מאוד, וישנן כשרויות מסוימות שכלל לא ניתן למצוא בחלק מהמקומות.

כל המורכבויות והחששות הללו מתגברים ביתר שאת כאשר מעוניינים לטייל במהלך חג הפסח. ההקפדות הייחודיות של כל משפחה, המנהגים, המאכלים שניתן ולא ניתן לאכול, המטבחים שנוקו והוכשרו כראוי או לא כראוי לקראת החג – כל אלה יכולים לגרום למשפחות להחליט שלא לטייל במהלך חופשת הפסח בחו"ל.

אבל, מה אם נספר לכם שאתם יכולים לחוות חופשת פסח כשרה בחו"ל? דמיינו חופשה באירופה, אתם מתארחים במלון 5 כוכבים מפנק ומפואר, עם נוף עוצר נשימה ומזג אוויר מושלם. מדי יום אתם אוכלים 3 ארוחות כשרות למהדרין, שבושלו על ידי שף צמוד.

במלון אתם נהנים מספא מפנק, סאונה, בריכה מחוממת המותאמת לציבור הדתי והחרדי ומציעה שתי בריכות שונות לגברים ולנשים, ג'קוזי, ומגוון רחב של תוכניות ופעילויות לכל המשפחה. לילדים יש משחקייה גדולה, שמציעה כל טוב. ולכם נשאר רק ליהנות!

זה בדיוק מה שחברת וובר טורס מציעה לכם בחופשת הפסח הקרובה. חופשה המתאימה לקהל הדתי והחרדי, בקבוצה שבה תרגישו אווירה של חג ושל מסורת, אך גם אווירה של חו"ל ושל חופשה מפנקת באירופה הקסומה.

 

חופשה בחו"ל – בלי להתפשר על קולינריה

כאמור, עם וובר טורס תוכלו ליהנות ולהתפנק על חופשת פסח כשרה בחו"ל, בלי להתפשר ולו במעט על איכות האוכל, כמות האוכל או העיצוב האסתטי שלו. את הקבוצה ילווה לאורך כל הטיול השף משה לוינסון, ובשיתוף עם המלון, יסופק לאורחים שפע של אוכל, במגוון מנות גדול, כך שכל אחד יוכל למצוא את המאכל שיהיה לטעמו, ולשבוע.

האוכל כולו בהכשר אב"ד קהל חסידים, של הרב אברהם יונה שווארץ. לצד האוכל, יוגשו גם קינוחים ברמה של קונדיטוריה, מעוצבים בצורה אסתטית ונעימה לעין, עם טעמים נהדרים וחווית אוכל בלתי נשכחת.

 

חופשת פסח כשרה בחו"ל

 

 

חוויה בלתי נשכחת במלון מפנק

כחלק מהטיול, תתארחו במלונות בוטיק ברמה גבוהה ובדירוג של לא פחות מ- 5 כוכבים. במלון יוצעו חדרים מפוארים, סוויטות מלכותיות במגוון רמות, ועם מרפסות שצופות על נוף מקסים. במלון תוכלו ליהנות משירותי ספא שונים, ומפעילויות שיתאימו גם למבוגרים וגם לילדים.

 

על האטרקציות השונות

בטיול תוכלו ליהנות ממגוון אטרקציות, גם מחוץ למלון המפנק. בסביבת המלון תמצאו מגוון של פעילויות, החל ממסלולי הליכה רבים לבחירה, בהתאם לרמת הקושי המתאימה לכם, דרך אטרקציות כמו מצנחי רחיפה, שיט בקייאקים, ועד פעילויות ספורטיביות כמו טניס, גולף, באולינג וכדומה.

ישנן עוד אטרקציות רבות לבחירתכם. לדוגמא, באירופה, ישנן נקודות תצפית עוצרות נשימה, על נוף מרהיב שאין בשום מקום אחר. ישנם מקומות בהם אפשר לפרוס שמיכה ולערוך פיקניק. אפשר לטייל ולבקר בבריכות דגים שונות. כמו כן, ישנם מסלולי אופניים רבים, כאשר ניתן לשכור אופניים ולרכוב במסלולים, מול נופים מהממים. למשפחות אמיצות, ישנו מגוון של מגלשות הרים, ורכבלים המובילים מנקודה לנקודה.

 

שפע של מטעמים
וארוחות גורמה

בטעמים שלא תרצו לשכוח!

ארוחות שף עשירות סביב השעון שיעניקו לכם חוויית נופש קולינרית מושלגת-
מושלמת ובלתי נשכחת כמיטב מסורת האירוח המפורסמת של 'וובר טורס'.

המטבח כולו עומד בסטנדרטים הכשרותיים המחמירים של הרב הגאון רבי אברהם יונה שווארץ שליט"א
אב"ד ווינא ומצוי תחת פיקוחו, השגחתו וכשרותו.

על מלאכת הקולינריה אנינת הטעם הפקדנו את השף המפורסם הרשי טאובר.

יעמדו לרשותכם קינוחים ייחודיים ומאפים קונדיטוריים בהגשה אישית.
זאת לצד עמדת קפה עמוסת מאפים וקינוחים, שתעמוד לשירותכם סביב השעון, לאורך כל שעות
היממה ללא הפסקה.

כמי שאמונים על הירידה לפרטים הקטנים, חשוב לנו שתהיו רגועים:
לא משנה באיזו שעה תגיעו, ברגע שתיכנסו למלון תוגש לפניכם ארוחת שף חמה וטרייה, עשירה ומפנקת,
להתרעננות מושלמת מן הדרך.

בכל בוקר וערב יעמדו לרשותכם ארוחות שף ברמה מלונאית של חמישה כוכבים

איכות ושירות ללא תחרות

אצלנו הופכים את החופשה לחוויה, תוך שימת דגש על הפרטים הקטנים כאלו שהופכים את החופשה לייחודית ובלתי נשכחת.

המקומות היפים ביותר, בשבילכם

לדעת לבחור את היעדים הטובים ביותר עבורכם, אבל לשמור לכם על ההנאה כדי שתרגישו שנהניתם מכל רגע במקומות היפים ביותר.

שפע של אוכל וחוויה קולינרית

כשיוצאים לחופשה בחו"ל תמיד מנקרת המחשבה על האוכל, אבל אצלנו דואגים לך להכול. שפע של אוכל וחוויה של מנות שף וטעמים שלא נפסקת לרגע.

מלונות בוטיק ברמה
גבוהה 5 כוכבים

חדרים מפוארים, סוויטות פרימיום מלכותיות, מרפסות נוף מרהיבות. ברכות מחוממות, ג'קוזי, ספא וסאונה יבשה ורטובה, מגוון תכניות ופעילויות מיוחדות

צרו קשר לקבלת חווית
חופשה בלתי נשכחת

יעדים כשרים בחו"ל

יעדים כשרים בחו"ל – לאן כדאי לטוס?

  יעדים כשרים בחו"ל הם אופציה מצוינת למי שמחפש חופשה מהנה תוך שמירה על אורח חיים כשר ודתי. עם התרחבות התיירות הכשרה, מספר האפשרויות ליעדים שונים ברחבי העולם גדל מאוד, כאשר כל יעד מציע חוויה ייחודית שמשלבת נופים מרהיבים, תרבות עשירה וחוויה קולינרית כשרה.    המלצות ליעדים כשרים בחו"ל שוויץ

קרא עוד »
חופשה כשרה באוסטריה

חופשה כשרה באוסטריה – חופשה חלומית בסנט אנטון

חופשה כשרה באוסטריה מתאים בעיקר למי שמחפש חוויה יוצאת דופן בלב האלפים האוסטריים. סנט אנטון, עיירת נופש קטנה ומפורסמת, מציעה את השילוב המושלם של פעילות שונות ואירוח כשר איכותי.   חופשה כשרה באוסטריה – הכירו את סנט אנטון סנט אנטון ממוקמת במחוז טירול האוסטרי, כ-100 קילומטרים ממערב לעיר אינסברוק וכ-200

קרא עוד »
חבילת נופש כשרה

חבילת נופש כשרה

מחפשים חבילת נופש כשרה בחו"ל? תהיו בטוחים שהגעתם למקום הנכון! הנופשים שלנו הם חוויה אחרת, משהו שעדיין לא הכרתם ולא חוויתם.חבילת נופש כשרה היא הפתרון המושלם עבור שומרי כשרות המעוניינים להנות מחופשה מפנקת וטעימה מבלי להתפשר.  אנו בוובר טורס, מתמחים בארגון טיולים לציבור החרדי והדתי, ומציעים מגוון רחב של חבילות

קרא עוד »