וובר טורס

טיולים מאורגנים לשומרי מסורת

מחפשים טיולים מאורגנים לשומרי מסורת?  וובר טורס מציעה מגוון רחב של חופשות כשרות לשומרי מסורת, המתאימות לזוגות ולמשפחות כאחד. 

טיולים מאורגנים לשומרי מסורת מבית וובר טורס

אנו בוובר טורס עונים על הצרכים של שומרי המסורת כחברה אשר נועדה לספק נופש כשר בחו"ל, אנו עושים מעל ומעבר על מנת להבטיח שכל פרט בטיול יהיה מותאם לדרישות הספציפיות שלכם.
עם וובר טורס, אתם לא צריכים יותר להתפשר, אנו מבינים שלשומרי מסורת יש הגבלות ספציפיות, ולכן אנו מציעים אוכל כשר לאורך כל הטיול. מארוחת הבוקר ועד הערב העומדות בכל הסטנדרטים של הכשרות.
יתרה מכך, בטיולים שלנו אנו מקפידים על שמירת השבת. בין אם מדובר במקום האירוח ובין אם מדובר בבתי כנסת, אנו עושים כל מאמץ על מנת ליצור חווית שבת למטיילים שלנו.

על ידי בחירה בוובר טורס, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם יוצאים לטיול שתוכנן מתוך מחשבה כדי לתת מענה עבור שומרי מסורת. מהאוכל הכשר ועד לשמירת השבת, כל פרט בטיול שלכם נבחר בקפידה על מנת להעניק חוויה מספקת ומעשירה. 

נמאס לכם להתפשר בחופשות שלכם?

אתם בטח מכירים את ההרגשה הזו של לחפש טיול מאורגן לשומרי מסורת, לבדוק את הכל מא' ועד ת', לוודא שהכל אכן תואם לצרכים שלכם ועוד… זה נגמר! אנו נספק לכם את הפתרון המושלם. אנו מבינים את הדרישות והרצונות הייחודיים בכל הנוגע לתכנון חופשה עבור שומרי מסורת.

כחלק מהשירותים שלנו, אנו מציעים טיולים גם לזוגות מסורתיים, תוך הקפדה והתאמה של כל פרט בטיול על מנת ליצור חוויה רומנטית ומהנה. 
בנוסף, אנו מציעים גם טיולים מאורגנים למשפחות מסורתיות, הכוללים אירוח מותאם למשפחות, פעילויות ואטרקציות לכל המשפחה. 

אנו מאמינים שהחופשה שלכם צריכה להיות זמן להנאה בלבד! זו הסיבה שאנחנו עושים מעל ומעבר כדי להבטיח שכל פרט בטיול שלכם יתאים לשומרי מסורת. 

חופשה מושלמת לזוגות שומרי מסורת

כשזה מגיע לתכנון חופשה רומנטית, זוגות רבים מתמודדים לעתים קרובות עם בעיה. איך הם יכולים למצוא חווית חופשה המשלבת רומנטיקה עם שמירת מסורת?אנו בוובר טורס מבינים את הבעיה הזו ולכן אנו מציעים מגוון טיולים שתוכננו במיוחד כדי לתת מענה לצרכים של זוגות מסורתיים. 

  • 1. לינה:
    פרטיות ואינטימיות הם מרכיבים חיוניים לחופשה זוגית. לכן אנו בוחרים בקפידה מקומות לינה המעניקים אינטימית לזוגות. ממלונות השוכנים בנופים ציוריים ועד לסוויטות מפוארות עם נוף עוצר נשימה, אנו מבטיחים שחווית האירוח שלכם תהיה מושלמת ועונה על הצרכים שלכם.
  • 2. חוויות אוכל רומנטיות:
    מהי חופשה רומנטית מבלי להנות מאוכל טוב? בטיולים שלנו אנו מציעים לזוגות שומרי מסורת מגוון מסעדות כשרות אשר יוצרות אווירה רומנטית ואינטימית.
  • 3. פעילויות וחוויות רומנטיות:
    כחלק מהטיולים שלנו אנו מציעים מגוון חוויות ופעילויות מהנות. החל מטיפולי ספא זוגיים ועד סיורים מודרכים באתרים פופולריים, כל הפעילויות אותן אנו מציעים מותאמות לזוגות שומרי מסורת,  בין אם זה שייט בשקיעה או טיול רומנטי בעיר מקסימה.

טיולים מאורגנים לשומרי מסורת

 

טיולים מהנים למשפחות שומרות מסורת

תכנון חופשה משפחתית יכול להיות משימה לא פשוטה עבור רובנו, במיוחד עבור משפחות מסורתיות שרוצות להבטיח שהטיול יהיה תואם לצרכים שלהם. אנו מבינים את הצרכים הייחודיים של משפחות מסורתיות ומציעים מגוון טיולים ופעילויות המיועדות למשפחות.

  • 1. לינה כשרה:
    מקומות הלינה אותם אנו מציעים, לא רק נוחים אלא גם עומדים בכל הדרישות של משפחות מסורתיות. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם בתי מלון ואתרי נופש המציעים חווית אירוח כשרה אשר תגרום לכם להנות מארוחות טעימות וכשרות לאורך כל הטיול.
  • 2. פעילויות משפחתיות:
    חופשות משפחתיות יוצרות זיכרונות ומחזקות את הקשר בין הורים לילדים. לכן הטיולים אותם אנו מציעים מתמקדים בפעילויות המתאימות לכל המשפחה יחד, מסיורים באתרים פופולריים ועד לאטרקציות מיוחדות כמו שרק ילדים אוהבים.
  • 3. מסורת וחינוך:
    אנו שמים דגש רב על שילוב אלמנטים חינוכיים ומסרותיים בטיולי המשפחות שלנו. החל מביקור באתרים היסטוריים בעלי משמעות עבורנו ועד חיבור לקהילות היהודיות.

"מסע של אלף ק"מ מתחיל בצעד אחד" – איך וובר טורס מבטיחה חופשה מושלמת?

אנו מחויבים להבטיח שכל צעד בטיול שלכם יהיה ללא טרחה. מהרגע שהזמנתם טיולים מאורגנים לשומרי מסורת איתנו, אנו דואגים להכל ומאפשרים לכם להתמקד בהנאה מהחוויה שלכם במלואה.

  • 1. תכנון הטיול:
    אנו מתכננים בקפידה כל מסלול כדי להבטיח שהחופשה שלכם תהיה מהנה ככל האפשר. אנו לוקחים בחשבון טיסות, מלונות ותזמון נכון בכדי ליצור טיול יעיל שימקסם את הזמן שלכם ויצמצם כל שיבוש פוטנציאלי.
  • 2. אוכל כשר:
    אחת התכונות הייחודיות שלנו היא המחויבות שלנו לספק אוכל כשר וטעים לאורך כל הטיול שלכם. אנו מבינים את החשיבות של שמירת כשרות, ואנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם מלונות, מסעדות וספקים מקומיים על מנת להבטיח שהארוחות יהיו בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר של הכשרות.
  • 3. שמירת שבת:
    בטיולים מאורגנים לשומרי מסורת, שמירת שבת היא חלק בלתי נפרד מהטיול. אנו מקפידים על שמירת השבת על ידי תכנון נכון של מסלולי הטיול שלנו על מנת להבטיח שתהיה לכם גישה לבתי כנסת, כמו גם ארגון ארוחות לשבת.

לסיכום: וובר טורס – הבחירה הנכונה לטיולים מאוגנים לשומרי מסורת

אנו מחויביים לספק טיול של פעם בחיים לשומרי מסורת. עם ההבנה העמוקה שלנו של הצרכים והרצונות של הלקוחות שלנו, יצרנו בקפידה את מסלולי הטיול שלנו כדי להבטיח חוויה בלתי נשכחת.

בראש ובראשונה, אנו נותנים עדיפות לדרישות המיוחדות של קהל הלקוחות שלנו. אנו מבינים את החשיבות של אוכל כשר וטעים לאורך כל הטיול, ועושים מאמצים רבים על מנת להבטיח שכל ארוחה תעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר. הצוות שלנו מבטיח שכל פרט בטיול שלכם יהיה מותאם לצרכים של שומרי המסורת.
זאת ועוד, חשיבות שמירת השבת והתאמת הטיול על ידי בחירה במקומות לינה במרחק הליכה מבתי כנסת.

המחויבות שלנו לספק טיול יוצא דופן הוא גם מעבר לכ הארגון אותו אנו עורכים. אנו שואפים ליצור חוויה סוחפת ואותנטית, שבה אתם יכולים להתחבר באמת ליעדים שבהם אתם מבקרים.

וובר טורס מציעה מגוון רחב של טיולים מאורגנים לשומרי מסורת. על ידי מתן מענה עבור הצרכים הספציפיים ושילוב של אטרקציות, מסורת ופעילויות שונות. צרו איתנו קשר עוד היום!

שפע של מטעמים
וארוחות גורמה

בטעמים שלא תרצו לשכוח!

ארוחות שף עשירות סביב השעון שיעניקו לכם חוויית נופש קולינרית מושלגת-
מושלמת ובלתי נשכחת כמיטב מסורת האירוח המפורסמת של 'וובר טורס'.

המטבח כולו עומד בסטנדרטים הכשרותיים המחמירים של הרב הגאון רבי אברהם יונה שווארץ שליט"א
אב"ד ווינא ומצוי תחת פיקוחו, השגחתו וכשרותו.

על מלאכת הקולינריה אנינת הטעם הפקדנו את השף המפורסם הרשי טאובר.

יעמדו לרשותכם קינוחים ייחודיים ומאפים קונדיטוריים בהגשה אישית.
זאת לצד עמדת קפה עמוסת מאפים וקינוחים, שתעמוד לשירותכם סביב השעון, לאורך כל שעות
היממה ללא הפסקה.

כמי שאמונים על הירידה לפרטים הקטנים, חשוב לנו שתהיו רגועים:
לא משנה באיזו שעה תגיעו, ברגע שתיכנסו למלון תוגש לפניכם ארוחת שף חמה וטרייה, עשירה ומפנקת,
להתרעננות מושלמת מן הדרך.

בכל בוקר וערב יעמדו לרשותכם ארוחות שף ברמה מלונאית של חמישה כוכבים

איכות ושירות ללא תחרות

אצלנו הופכים את החופשה לחוויה, תוך שימת דגש על הפרטים הקטנים כאלו שהופכים את החופשה לייחודית ובלתי נשכחת.

המקומות היפים ביותר, בשבילכם

לדעת לבחור את היעדים הטובים ביותר עבורכם, אבל לשמור לכם על ההנאה כדי שתרגישו שנהניתם מכל רגע במקומות היפים ביותר.

שפע של אוכל וחוויה קולינרית

כשיוצאים לחופשה בחו"ל תמיד מנקרת המחשבה על האוכל, אבל אצלנו דואגים לך להכול. שפע של אוכל וחוויה של מנות שף וטעמים שלא נפסקת לרגע.

מלונות בוטיק ברמה
גבוהה 5 כוכבים

חדרים מפוארים, סוויטות פרימיום מלכותיות, מרפסות נוף מרהיבות. ברכות מחוממות, ג'קוזי, ספא וסאונה יבשה ורטובה, מגוון תכניות ופעילויות מיוחדות

צרו קשר לקבלת חווית
חופשה בלתי נשכחת

יעדים כשרים בחו"ל

יעדים כשרים בחו"ל – לאן כדאי לטוס?

  יעדים כשרים בחו"ל הם אופציה מצוינת למי שמחפש חופשה מהנה תוך שמירה על אורח חיים כשר ודתי. עם התרחבות התיירות הכשרה, מספר האפשרויות ליעדים שונים ברחבי העולם גדל מאוד, כאשר כל יעד מציע חוויה ייחודית שמשלבת נופים מרהיבים, תרבות עשירה וחוויה קולינרית כשרה.    המלצות ליעדים כשרים בחו"ל שוויץ

קרא עוד »
חופשה כשרה באוסטריה

חופשה כשרה באוסטריה – חופשה חלומית בסנט אנטון

חופשה כשרה באוסטריה מתאים בעיקר למי שמחפש חוויה יוצאת דופן בלב האלפים האוסטריים. סנט אנטון, עיירת נופש קטנה ומפורסמת, מציעה את השילוב המושלם של פעילות שונות ואירוח כשר איכותי.   חופשה כשרה באוסטריה – הכירו את סנט אנטון סנט אנטון ממוקמת במחוז טירול האוסטרי, כ-100 קילומטרים ממערב לעיר אינסברוק וכ-200

קרא עוד »
חבילת נופש כשרה

חבילת נופש כשרה

מחפשים חבילת נופש כשרה בחו"ל? תהיו בטוחים שהגעתם למקום הנכון! הנופשים שלנו הם חוויה אחרת, משהו שעדיין לא הכרתם ולא חוויתם.חבילת נופש כשרה היא הפתרון המושלם עבור שומרי כשרות המעוניינים להנות מחופשה מפנקת וטעימה מבלי להתפשר.  אנו בוובר טורס, מתמחים בארגון טיולים לציבור החרדי והדתי, ומציעים מגוון רחב של חבילות

קרא עוד »