וובר טורס

יעדים כשרים בחו"ל – לאן כדאי לטוס?

 

יעדים כשרים בחו"ל הם אופציה מצוינת למי שמחפש חופשה מהנה תוך שמירה על אורח חיים כשר ודתי. עם התרחבות התיירות הכשרה, מספר האפשרויות ליעדים שונים ברחבי העולם גדל מאוד, כאשר כל יעד מציע חוויה ייחודית שמשלבת נופים מרהיבים, תרבות עשירה וחוויה קולינרית כשרה. 

 

המלצות ליעדים כשרים בחו"ל

שוויץ – אחד היעדים הפופולריים ביותר בקרב המטייל הדתי הוא שוויץ, שנחשבת לפנינה של אירופה בזכות נופיה הקסומים. ערים כמו ציריך ולוצרן הן לא רק מרכזים תיירותיים מרכזיים אלא גם מקומות בהם ניתן למצוא מגוון רחב של אפשרויות למטייל הכשר. בציריך, ישנם מספר מסעדות כשרות ומלונות כשרים, מה שהופך אותה לאידיאלית למי שמחפש לשלב תרבות עירונית עם אורח חיים דתי. לוצרן, עם נופי ההרים המרהיבים שלה והאגם הפסטורלי, מציעה חוויה שלווה יותר, אך גם כן עם אופציות כשרות.

אוסטריה – סנט אנטון – באוסטריה, סנט אנטון נחשבת לאחד המרכזים המובילים באירופה וידועה בעיקר בזכות מסלולי הסקי האיכותיים והפעילויות החורפיות המגוונות. עבור המטייל הדתי, סנט אנטון מציעה מלונות ומסעדות שנותנים שירותי כשרות ומאפשרים ליהנות מחופשת סקי ללא דאגות. היעד מושלם למשפחות ולקבוצות שמחפשות לשלב את ההנאה המושלמת עם שמירה על אורח חיים כשר.

 

כיצד להתכונן לטיסה ליעד כשר בחול

לפני שאתם ממריאים ליעד כשר בחול, חשוב להיכנס לפרטים הקטנים ולוודא שהחופשה תתאים לצרכים ההלכתיים שלכם. להלן כמה נקודות מרכזיות לבדיקה:

  1. אוכל כשר – חפשו מקומות שמציעים אוכל כשר ובדקו מראש את רמת הכשרות. האם הכשרות מאושרת על ידי רבנות מוכרת? מומלץ לבדוק גם אם המלון שבו אתם שוהים מציע שירותי כשרות, ואם לא, לברר היכן ניתן למצוא אוכל כשר בקרבת מקום.

  2. שמירת שבת – חשוב לבדוק אילו התאמות נדרשות במלון לצורך שמירת שבת. האם ישנם מנעולים אלקטרוניים, והאם יש אפשרות לקבל מפתח רגיל? האם יש חדרים בקומות נמוכות או אופציה לשרות שבת? בדקו גם האם המלון מספק נרות להדלקה ושלחן ערוך לשלוש הסעודות.

  3. מיקום בתי כנסת וקהילות יהודיות – חפשו מידע על מיקום בתי כנסת בקרבת המקום שבו תלונו. האם יש קהילה יהודית בסיבה? מהן שעות התפילה והאם יש שיעורי תורה במהלך תקופת השהות? לעיתים, ניתן להתחבר לקהילה מקומית שתספק תחושה חמה ומזמינה.

  4. מידע נוסף לצורך השהייה – כדאי לברר מהם החגים והמועדים המיוחדים שחלים במהלך הביקור שלכם, כדי להיערך בהתאם. לעיתים ישנן שינויים בעסקים המקומיים במהלך חגים וכדאי לדעת זאת מראש.

הכנה מקדימה בנושאים אלה תקל עליכם ליהנות מחופשה נעימה וללא דאגות, תוך שמירה על אורח החיים הדתי שלכם.

 

יעדים כשרים בחו"ל

 

 

חווית וובר טורס באוסטריה – סנט אנטון

הטיול לסנט אנטון שבאוסטריה עם וובר טורס מציע חוויה בלתי נשכחת למטיילים. וובר טורס, חברת הנסיעות המובילה לקהל הדתי והחרדי, מבטיחה חוויה מקיפה של תיירות כשרה ללא פשרות על איכות או נוחות.

החוויה מתחילה כבר מהטיסה, עם הסעות פרטיות מהשדה התעופה למלון, מבטיחה שכל הלקוחות יגיעו ליעד בנוחות ובבטחה. ברגע ההגעה לסנט אנטון, המטיילים נתקלים בנופים המרהיבים של הרי האלפים, שמשדרים תחושת ניתוק מחיי היומיום.

משה שחזר מטיול בסנט אנטון תיאר את החוויה: "החוויה עם וובר טורס הייתה יוצאת מן הכלל. הכל היה מאורגן לפרטי פרטים, מהטיסה, ההסעות, ועד לחוויה הקולינרית הכשרה שהשאירה טעם של עוד. סנט אנטון מדהימה עם נופים וחווית סקי בלתי נשכחת."

 

סיכום

בחירה ביעדים כשרים בחו"ל מאפשרת למטייל הדתי והחרדי ליהנות מחופשה מושלמת תוך כדי שמירה על ההלכה והמסורת. עם וובר טורס, כל חופשה הופכת לחוויה מושלמת, מלאה באיכות ושירות. בין אם זה בשוויץ הקסומה או באוסטריה, וובר טורס מבטיחה שתחזרו הביתה עם זיכרונות שלא יישכחו.

שפע של מטעמים
וארוחות גורמה

בטעמים שלא תרצו לשכוח!

ארוחות שף עשירות סביב השעון שיעניקו לכם חוויית נופש קולינרית מושלגת-
מושלמת ובלתי נשכחת כמיטב מסורת האירוח המפורסמת של 'וובר טורס'.

המטבח כולו עומד בסטנדרטים הכשרותיים המחמירים של הרב הגאון רבי אברהם יונה שווארץ שליט"א
אב"ד ווינא ומצוי תחת פיקוחו, השגחתו וכשרותו.

על מלאכת הקולינריה אנינת הטעם הפקדנו את השף המפורסם הרשי טאובר.

יעמדו לרשותכם קינוחים ייחודיים ומאפים קונדיטוריים בהגשה אישית.
זאת לצד עמדת קפה עמוסת מאפים וקינוחים, שתעמוד לשירותכם סביב השעון, לאורך כל שעות
היממה ללא הפסקה.

כמי שאמונים על הירידה לפרטים הקטנים, חשוב לנו שתהיו רגועים:
לא משנה באיזו שעה תגיעו, ברגע שתיכנסו למלון תוגש לפניכם ארוחת שף חמה וטרייה, עשירה ומפנקת,
להתרעננות מושלמת מן הדרך.

בכל בוקר וערב יעמדו לרשותכם ארוחות שף ברמה מלונאית של חמישה כוכבים

איכות ושירות ללא תחרות

אצלנו הופכים את החופשה לחוויה, תוך שימת דגש על הפרטים הקטנים כאלו שהופכים את החופשה לייחודית ובלתי נשכחת.

המקומות היפים ביותר, בשבילכם

לדעת לבחור את היעדים הטובים ביותר עבורכם, אבל לשמור לכם על ההנאה כדי שתרגישו שנהניתם מכל רגע במקומות היפים ביותר.

שפע של אוכל וחוויה קולינרית

כשיוצאים לחופשה בחו"ל תמיד מנקרת המחשבה על האוכל, אבל אצלנו דואגים לך להכול. שפע של אוכל וחוויה של מנות שף וטעמים שלא נפסקת לרגע.

מלונות בוטיק ברמה
גבוהה 5 כוכבים

חדרים מפוארים, סוויטות פרימיום מלכותיות, מרפסות נוף מרהיבות. ברכות מחוממות, ג'קוזי, ספא וסאונה יבשה ורטובה, מגוון תכניות ופעילויות מיוחדות

צרו קשר לקבלת חווית
חופשה בלתי נשכחת

טירול אוסטריה

טירול אוסטריה – חופשת קיץ בסנט אנטון

טירול אוסטריה חברת וובר טורס גאה להציג חופשת קיץ כשרה בסנט אנטון שבחבל טירול אוסטריה. טירול אוסטריה מציעה את השילוב המושלם בין נופים עוצרי נשימה, שירות ברמה הגבוהה ביותר וחוויות קולינריות מפנקות, כל זאת במסגרת שמירה על כללי הכשרות המחמירים ביותר. לחוויית אירוח ברמה שלא הכרתם! 01.7-01.9 Summer 2024 טירול

קרא עוד »
חבילות נופש כשרות לחו"ל

חבילות נופש כשרות לחו"ל

חבילות נופש כשרות לחו"ל מאפשרות לכם ליהנות מחופשה מושלמת בחו"ל. וובר טורס, חברת התיירות המובילה בתחום, מציעה חבילות נופש כשרות הכוללות הכל – מאוכל כשר ועד פעילויות מותאמות לציבור הדתי והחרדי.  חבילות נופש כשרות לחו"ל – איכות ושירות ללא תחרות וובר טורס הופכת את החופשה שלכם לחוויה בלתי נשכחת, תוך

קרא עוד »
מלון כשר באוסטריה

מלון כשר באוסטריה – Raffl's Tyrol Hotel

מחפשים מלון כשר באוסטריה? מלון "Raffl's Tyrol Hotel" הוא הבחירה המושלמת עבורכם. המלון ממוקם בלב העיירה המרהיבה סנט אנטון, לצד הנהר ובקרבת נופים עוצרי נשימה. במלון חמישה כוכבים זה תוכלו ליהנות מאירוח יוקרתי ושירותים מותאמים במיוחד לציבור הדתי. מלון כשר באוסטריה – מיקום מושלם בלב הטבע מלון Raffl's Tyrol Hotel

קרא עוד »