וובר טורס

נופש פסח כשר למהדרין

מעוניינים לנפוש ולטייל במהלך חופשת הפסח, אך לא מוכנים להתפשר על כשרות? אז רק שתדעו, שיש מקום כזה! חברת הנופש וובר טורס מציעה נופש פסח כשר למהדרין בחו"ל, בלי להתפשר על קולינריה, איכות או כמות של אוכל, ועדיין ליהנות מנופש מקסים שיותיר אתכם ואת כל בני המשפחה עם חוויות וזיכרונות נהדרים.

 

נופש פסח כשר למהדרין 

אנשים רבים שהינם דתיים או שומרי מסורת מכירים את ההתמודדות ואת ההתלבטות האם לצאת לנופש בחוץ לארץ, בהיבט האווירה הדתית וכשרות המזון. כל מי שחווה נופש בחו"ל והוא שומר מצוות, מכיר את הקשיים שבמציאת פרטי מזון כשרים, בין אם בחנויות ובסופרמרקטים, בין אם ברשתות מזון שונות ובין אם במסעדות.

הקושי נובע, בין היתר, מכך שכל אדם שומר מצוות מקפיד הקפדות שונות, מנהגים שונים והחמרות שונות בכל הקשור למזון כשר. לכן, נופש פסח כשר למהדרין פותר את הבעיות הללו, ומציע מגוון מנות כשרות, בהכשר מחמיר שמתאים לרבים משומרי הכשרות, גם המחמירים.

כל הבעיות הללו בנושא הכשרות מתגברות אף יותר כאשר מדובר בחופשה המתקיימת בזמן ימי הפסח, ימים שבהם ההקפדות, ההחמרות והמנהגים אף רבים יותר. חופשה בפסח עבור משפחה דתית ושומרת מצוות יכולה להיות מאתגרת מאוד, אבל חברה המציעה נופש פסח כשר למהדרין יכולה לסייע מאוד, להפיג את החששות והקשיים, ולהפוך את הטיול לחסר דאגות בהיבט האוכל – היבט רציני ביותר המאפיין כל טיול, גם של משפחות שאינן שומרות מצוות.

 

למה כדאי לבחור בוובר טורס עבור נופש פסח כשר למהדרין?

וובר טורס מספקת חווית טיול כוללת, שמתאימה למגוון הרכבים – החל מזוגות, דרך זוגות עם ילדים קטנים ועד משפחות עם ילדים גדולים יותר. במהלך החופשה, ייהנו האורחים מבית מלון מפנק, הכולל חדרים עם מרפסות הפונות לנוף אירופאי מדהים ועוצר נשימה, המלון כולו ברמה של 5 כוכבים, והוא מפואר ומפנק מאוד.

בבית המלון מוצעים גם שירותי ספא מפנקים ומגוונים. החל מסאונה רטובה וסאונה יבשה, דרך ג'קוזי ובריכות שחייה המותאמות לציבור הדתי ומופרדות לבריכה עבור נשים ובריכה עבור גברים, ועד סוויטות מדהימות ומרהיבות.

כחלק מהאירוח במלון, האורחים יוכלו ליהנות מפעילויות שונות, המותאמות הן עבור הקהל המבוגר יותר והן עבור ילדים. בשביל הילדים הקטנים, ישנה משחקייה גדולה שבה הם יוכלו לשחק ולבלות שעות רבות.

בהיבט האוכל, יוגשו כ- 3 ארוחות ביום, בוקר צהריים וערב, כולן כשרות למהדרין בהשגחת אב"ד קהל חסידים, של הרב אברהם יונה שווארץ. בבית המלון, השף משה לוינסון ילווה את כל תקופת השהות של האורחים, והוא יבשל עבורם את עשרות המנות השונות שיוגשו להם.

 

אטרקציות נוספות שניתן לחוות בטיול

גם מחוץ למלון, שבו מוצע מגוון פעילויות, ניתן למצוא מה לעשות. שבילי הליכה קסומים ושבילי אופניים עם נוף מרהיב יתאימו לכולם, מגרשי טניס ומגרשי גולף יתאימו למשפחות ספורטיביות שמעוניינות להזיז קצת את השרירים, שייט בקייאקים בנהרות האירופאיים הקסומים הם חוויה בלתי נשכחת, וכך גם צניחה במצנחי רחיפה חווייתיים, או גלישה במגלשות הרים. חוויה זוגית או משפחתית נוספת שניתן לחוות היא נסיעה ברכבל, עם נוף שנפרס מתחתיכם.

שפע של מטעמים
וארוחות גורמה

בטעמים שלא תרצו לשכוח!

ארוחות שף עשירות סביב השעון שיעניקו לכם חוויית נופש קולינרית מושלגת-
מושלמת ובלתי נשכחת כמיטב מסורת האירוח המפורסמת של 'וובר טורס'.

המטבח כולו עומד בסטנדרטים הכשרותיים המחמירים של הרב הגאון רבי אברהם יונה שווארץ שליט"א
אב"ד ווינא ומצוי תחת פיקוחו, השגחתו וכשרותו.

על מלאכת הקולינריה אנינת הטעם הפקדנו את השף המפורסם הרשי טאובר.

יעמדו לרשותכם קינוחים ייחודיים ומאפים קונדיטוריים בהגשה אישית.
זאת לצד עמדת קפה עמוסת מאפים וקינוחים, שתעמוד לשירותכם סביב השעון, לאורך כל שעות
היממה ללא הפסקה.

כמי שאמונים על הירידה לפרטים הקטנים, חשוב לנו שתהיו רגועים:
לא משנה באיזו שעה תגיעו, ברגע שתיכנסו למלון תוגש לפניכם ארוחת שף חמה וטרייה, עשירה ומפנקת,
להתרעננות מושלמת מן הדרך.

בכל בוקר וערב יעמדו לרשותכם ארוחות שף ברמה מלונאית של חמישה כוכבים

איכות ושירות ללא תחרות

אצלנו הופכים את החופשה לחוויה, תוך שימת דגש על הפרטים הקטנים כאלו שהופכים את החופשה לייחודית ובלתי נשכחת.

המקומות היפים ביותר, בשבילכם

לדעת לבחור את היעדים הטובים ביותר עבורכם, אבל לשמור לכם על ההנאה כדי שתרגישו שנהניתם מכל רגע במקומות היפים ביותר.

שפע של אוכל וחוויה קולינרית

כשיוצאים לחופשה בחו"ל תמיד מנקרת המחשבה על האוכל, אבל אצלנו דואגים לך להכול. שפע של אוכל וחוויה של מנות שף וטעמים שלא נפסקת לרגע.

מלונות בוטיק ברמה
גבוהה 5 כוכבים

חדרים מפוארים, סוויטות פרימיום מלכותיות, מרפסות נוף מרהיבות. ברכות מחוממות, ג'קוזי, ספא וסאונה יבשה ורטובה, מגוון תכניות ופעילויות מיוחדות

צרו קשר לקבלת חווית
חופשה בלתי נשכחת

טירול אוסטריה

טירול אוסטריה – חופשת קיץ בסנט אנטון

טירול אוסטריה חברת וובר טורס גאה להציג חופשת קיץ כשרה בסנט אנטון שבחבל טירול אוסטריה. טירול אוסטריה מציעה את השילוב המושלם בין נופים עוצרי נשימה, שירות ברמה הגבוהה ביותר וחוויות קולינריות מפנקות, כל זאת במסגרת שמירה על כללי הכשרות המחמירים ביותר. לחוויית אירוח ברמה שלא הכרתם! 01.7-01.9 Summer 2024 טירול

קרא עוד »
חבילות נופש כשרות לחו"ל

חבילות נופש כשרות לחו"ל

חבילות נופש כשרות לחו"ל מאפשרות לכם ליהנות מחופשה מושלמת בחו"ל. וובר טורס, חברת התיירות המובילה בתחום, מציעה חבילות נופש כשרות הכוללות הכל – מאוכל כשר ועד פעילויות מותאמות לציבור הדתי והחרדי.  חבילות נופש כשרות לחו"ל – איכות ושירות ללא תחרות וובר טורס הופכת את החופשה שלכם לחוויה בלתי נשכחת, תוך

קרא עוד »
מלון כשר באוסטריה

מלון כשר באוסטריה – Raffl's Tyrol Hotel

מחפשים מלון כשר באוסטריה? מלון "Raffl's Tyrol Hotel" הוא הבחירה המושלמת עבורכם. המלון ממוקם בלב העיירה המרהיבה סנט אנטון, לצד הנהר ובקרבת נופים עוצרי נשימה. במלון חמישה כוכבים זה תוכלו ליהנות מאירוח יוקרתי ושירותים מותאמים במיוחד לציבור הדתי. מלון כשר באוסטריה – מיקום מושלם בלב הטבע מלון Raffl's Tyrol Hotel

קרא עוד »