וובר טורס

מלון כשר באוסטריה – Raffl's Tyrol Hotel

מחפשים מלון כשר באוסטריה? מלון "Raffl's Tyrol Hotel" הוא הבחירה המושלמת עבורכם. המלון ממוקם בלב העיירה המרהיבה סנט אנטון, לצד הנהר ובקרבת נופים עוצרי נשימה. במלון חמישה כוכבים זה תוכלו ליהנות מאירוח יוקרתי ושירותים מותאמים במיוחד לציבור הדתי.

 

מלון כשר באוסטריה – מיקום מושלם בלב הטבע

מלון Raffl's Tyrol Hotel ממוקם בלב העיירה הציורית סנט אנטון, אחת מהפנינות של אוסטריה, הנחשבת לאחת מעיירות הנופש הפופולריות ביותר במדינה. סנט אנטון מפורסמת בנופיה המרהיבים, הכוללים הרים ירוקים בקיץ ומושלגים בחורף, יערות, ונהרות זורמים שמספקים נוף קסום ושלו.

המיקום המרכזי של המלון בלב העיירה מאפשר לאורחים ליהנות מקול פכפוך המים של הנהר והמפל הקרוב, אשר מוסיפים לאווירה הרגועה והפסטורלית של המקום. המיקום המיוחד של המלון מספק לאורחים גישה קלה ונוחה למגוון רחב של פעילויות בטבע. בעונת החורף, סנט אנטון מציעה מסלולי סקי מהטובים באירופה, עם מגוון מסלולים המתאימים לכל הרמות – ממתחילים ועד מקצוענים. עונת הקיץ מזמינה את המטיילים לצאת למסלולי הליכה ונופים עוצרי נשימה של הרי האלפים, נהרות ואגמים.

בין אם אתם מחפשים חופשת חורף מיוחדת עם סקי וסנובורד, או חופשת קיץ רגועה עם טיולים בטבע ונופים מרהיבים, מלון Raffl's Tyrol Hotel בסנט אנטון מציע את המיקום המושלם לכל סוגי החופשות. השילוב של נופים טבעיים מדהימים, נוחות גישה לפעילויות ואטרקציות, ואווירה פסטורלית ושלווה הופכים את המלון לבחירה אידיאלית עבור כל מטייל.

 

איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר

Raffl's Tyrol Hotel הוא מלון חמישה כוכבים המציע חווית אירוח יוקרתית ומפנקת. החדרים המפוארים במלון מצוידים בכל מה שצריך לנוח ולהירגע. האורחים יכולים ליהנות משתי בריכות נפרדות, ספא מפנק, מתחם משחקים לילדים וחדר כושר מצויד. כל חדר במלון כולל מרפסת פרטית, המאפשרת לאורחים לשבת וליהנות מהנוף המרהיב והשלווה.

 

מלון כשר באוסטריה

 

חוויה קולינרית כשרה שלא תשכחו

במלון Raffl's Tyrol Hotel מצפה לכם חוויה קולינרית בלתי נשכחת, המשלבת איכות ויוקרה עם הקפדה על כשרות מהודרת. תחת ניצוחם של השף המוכשר משה לבינסון והקונדיטור המפורסם מוטי אמזלג, המלון מציע מגוון רחב של מנות גורמה העשויות מהמרכיבים הטריים והאיכותיים ביותר.

תפריט שף עשיר ומגוון – המלון מספק תפריט שף עשיר ומגוון הכולל מנות יצירתיות ומקוריות. הארוחות במלון הן חגיגה של טעמים וצבעים, המתאימות לכל רגע ביום – מארוחת הבוקר המוקדמת ועד ארוחת הערב המאוחרת. 

סעודות שבת – אחד משיאי החוויה הקולינרית במלון הוא סעודות השבת. השף לבינסון והקונדיטור אמזלג יוצרים חווית שבת מושלמת, עם תפריט מיוחד הכולל מאכלים מיוחדים. 

בר קפה ופינוקים מסביב לשעון – במלון Raffl's Tyrol Hotel לא שוכחים את הפינוקים הקטנים שעושים את ההבדל. האורחים יכולים ליהנות מבר קפה איכותי הפתוח מסביב לשעון, המציע מבחר רחב של משקאות חמים וקרים. בנוסף, במלון תמצאו עמדות של פינוקים כמו מאפים טריים, עוגות וקינוחים שמוכנים על ידי הקונדיטור מוטי אמזלג. כל אלו מבטיחים שאף רגע לא יעבור ללא חווית טעם מיוחדת.

החוויה קולינרית במלון Raffl's Tyrol Hotel היא חוויה מפנקת, שמספקת לכל אורח את הטוב ביותר. בין אם מדובר בארוחת גורמה כשרה, סעודות שבת או קפה ופינוקים בכל רגע ביום.

 

מלון כשר באוסטריה

 

וובר טורס – חופשה מותאמת אישית

חברת וובר טורס מציעה חופשה כשרה במלון Raffl's Tyrol Hotel שנמצא בסנט אנטון. חברתנו הוקמה מתוך ההבנה שיש צורך במתן מענה מלא לכל פרט במהלך החופשה, במיוחד לציבור הדתי והחרדי. החברה מתמחה במיפוי מדויק של צרכי הלקוחות ומתן שירותים נוספים שלא כלולים בחבילות הסטנדרטיות, כדי שהלקוחות יוכלו ליהנות מחופשה ללא דאגות.

כאשר אתם טסים עם וובר טורס, תוכלו להיות בטוחים שכל פרט בחופשה שלכם יטופל בצורה הטובה ביותר. החברה דואגת לכל מה שצריך – מהפעילויות לילדים ועד למיקומי המרפסות בחדרים, כך שהחופשה שלכם תהיה מושלמת ומותאמת אישית לצרכים שלכם.

 

סיכום

מלון "Raffl's Tyrol Hotel באוסטריה מציע חופשה כשרה יוקרתית ומפנקת בלב נופי טבע מדהימים. המלון, מספק חווית אירוח ברמה גבוהה עם שירותים מותאמים במיוחד לציבור הדתי. החדרים המפוארים, השירותים המתקדמים והחוויה הקולינרית הכשרה מבטיחים חופשה בלתי נשכחת.

אם אתם מחפשים חופשה כשרה באוסטריה, מלון Raffl's Tyrol Hotel הוא הבחירה הנכונה עבורכם.

שפע של מטעמים
וארוחות גורמה

בטעמים שלא תרצו לשכוח!

ארוחות שף עשירות סביב השעון שיעניקו לכם חוויית נופש קולינרית מושלגת-
מושלמת ובלתי נשכחת כמיטב מסורת האירוח המפורסמת של 'וובר טורס'.

המטבח כולו עומד בסטנדרטים הכשרותיים המחמירים של הרב הגאון רבי אברהם יונה שווארץ שליט"א
אב"ד ווינא ומצוי תחת פיקוחו, השגחתו וכשרותו.

על מלאכת הקולינריה אנינת הטעם הפקדנו את השף המפורסם הרשי טאובר.

יעמדו לרשותכם קינוחים ייחודיים ומאפים קונדיטוריים בהגשה אישית.
זאת לצד עמדת קפה עמוסת מאפים וקינוחים, שתעמוד לשירותכם סביב השעון, לאורך כל שעות
היממה ללא הפסקה.

כמי שאמונים על הירידה לפרטים הקטנים, חשוב לנו שתהיו רגועים:
לא משנה באיזו שעה תגיעו, ברגע שתיכנסו למלון תוגש לפניכם ארוחת שף חמה וטרייה, עשירה ומפנקת,
להתרעננות מושלמת מן הדרך.

בכל בוקר וערב יעמדו לרשותכם ארוחות שף ברמה מלונאית של חמישה כוכבים

איכות ושירות ללא תחרות

אצלנו הופכים את החופשה לחוויה, תוך שימת דגש על הפרטים הקטנים כאלו שהופכים את החופשה לייחודית ובלתי נשכחת.

המקומות היפים ביותר, בשבילכם

לדעת לבחור את היעדים הטובים ביותר עבורכם, אבל לשמור לכם על ההנאה כדי שתרגישו שנהניתם מכל רגע במקומות היפים ביותר.

שפע של אוכל וחוויה קולינרית

כשיוצאים לחופשה בחו"ל תמיד מנקרת המחשבה על האוכל, אבל אצלנו דואגים לך להכול. שפע של אוכל וחוויה של מנות שף וטעמים שלא נפסקת לרגע.

מלונות בוטיק ברמה
גבוהה 5 כוכבים

חדרים מפוארים, סוויטות פרימיום מלכותיות, מרפסות נוף מרהיבות. ברכות מחוממות, ג'קוזי, ספא וסאונה יבשה ורטובה, מגוון תכניות ופעילויות מיוחדות

צרו קשר לקבלת חווית
חופשה בלתי נשכחת

דילים כשרים

דילים כשרים – חבילות נופש כשרות מושלמות לחו"ל עם וובר טורס

מחפשים דילים כשרים? אצלנו בוובר טורס תמצאו את חבילת הנופש המושלמת שתאפשר לכם ליהנות מחופשה איכותית, מותאמת אישית ועמוסה בכל מה שחשוב לכם כציבור חרדי ודתי. חברת וובר טורס מתמחה בארגון חופשות כשרות למהדרין ביעדים נבחרים ברחבי העולם, תוך שמירה על כל הדרישות והסטנדרטים הגבוהים ביותר. אנו מבטיחים לכם חופשה

קרא עוד »
נופש לציבור הדתי

נופש לציבור הדתי – החופשה המושלמת

נופש לציבור הדתי הוא חוויה ייחודית המחייבת תשומת לב לפרטים רבים ומגוונים על מנת להבטיח שהחופשה תהיה מותאמת לצרכים ולדרישות המיוחדות של הציבור הדתי והחרדי. בעידן המודרני, כאשר אפשרויות הנופש הפכו לנגישות וזמינות יותר מאי פעם, השאיפה היא לא רק לצאת לחופשה מהנה, אלא גם לשמור על אורח חיים דתי

קרא עוד »
טירול אוסטריה

טירול אוסטריה – חופשת קיץ בסנט אנטון

טירול אוסטריה חברת וובר טורס גאה להציג חופשת קיץ כשרה בסנט אנטון שבחבל טירול אוסטריה. טירול אוסטריה מציעה את השילוב המושלם בין נופים עוצרי נשימה, שירות ברמה הגבוהה ביותר וחוויות קולינריות מפנקות, כל זאת במסגרת שמירה על כללי הכשרות המחמירים ביותר. לחוויית אירוח ברמה שלא הכרתם! 01.7-01.9 Summer 2024 טירול

קרא עוד »